Moda endüstrisinin ‘ezberbozan’ı oldu

Trendyol, listede yer alan tek Türk şirketi olarak da dikkat çekti. Rapora göre, 20247te hızlı moda sektörü, üçüncü nesil şirketlerin öncülüğünde önemli değişikliklere tanık olacak; hız ve uygun maliyet odaklı stratejilerle öne çıkan ve müşteri sadakatini önceliklendiren şirketler, global moda endüstrisinde oyunun kurallarını değiştirecek. Trendyol Group CEO’su Erdem İnan, Türkiye’de üretilen tekstil ürünlerinin çok geniş bir coğrafyada kullanıcılar tarafından tercih edildiğini vurgulayarak yerli üretimin kalitesine dikkat çekti. İnan,”Trendyol markalı ürünler Türkiye’nin dört bir yanındaki 400’ten fazla yerli şirket tarafından üretiliyor. ‘State of Fashion’ raporunun da ortaya koyduğu gibi; müşteri sadakatini ana hedef olarak belirleyen şirketler global çapta ön plana çıkıyor. Trendyol olarak müşteriyi odağa alan iş yapış biçimimizi girdiğimiz tüm pazarlarda uyguluyoruz” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

x